Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, June 30, 2009


Hampir 2 minggu aku berada di institut... memang bz yang teramat sangat... itulah lumrah hidup kadang-kadang kita diberi kelapangan dan adakalanya kita akan diberi kesempitan masa. Apa yang penting pandai-pandailah mengatur urusan kehidupan dengan cekap dan baik. Aku sebenarnya masih inginkan waktu untuk berehat dikampung. Aku lebih suka akan suasana disana dengan pasir pantai yang memutih. Aku sering menunggang moto pergi kepantai melihat matahari terbenam, sambil memandang gelagat orang disekelilingku. Masing-masing punya tujuan sendiri. tapi masa untuk ku berehat dah tamat seminggu yang lalu. hemmm esok dan seterusnya aku akan bersama dengan team teater berlatih bagi mengejar sebuah impian kemenangan. Biarpun memenatkan, inSya-Allah keringat itu akan diganti dengan seribu pengalaman. team produksi kali ini tidak dibantu oleh orang kuat teater tetapi semua itu tidak akan mematahkan semangat kami untuk berjaya. DOA kan kami untuk berjaya.

No comments:

Post a Comment