Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, October 12, 2010

kembali......

dah lama benar aku tidak menulis kat blog nea...... banyak benda nak diceritakan takut penuh dengan cerita yang tak best pulak..... biar aku pilih....
semenjak dari cuti raya aku belum lagi sempat nak rehat betul2 kat bilik aku.... bz peringkat mana dah sekarang.... bermula dengan perkhemahan hampir satu minggu pastu bersambung dengan latihan drama siang dan sampai tengah malam........... dengan latihan okestra lagi... nasib baik aku tak selalu ikut latihan bab nak fokus dengan drama... kalau diikutkan hati taknak ikut masa audtion pun aku tak ikut.... tiba2 nama aku terpilih..... banyak kawan2 aku yang lain kene mcm tu..... aku fikir positiflah.... sekarang orang masih percaya dan perlukan kita akan ada satu ketika nanti kita tidak akan diperlukan lagi..... jadi gunalah peluang ini sebaiknya.......... banyak juga perkara aku tanggung selepas balik dari pertandingn.... pertamannya kseihatan aku nea tak tahulah dah hampir 2 minggu lebih tak baik2 lagi.............. asgmnt banyak yang tertangguh....... kita bersama dlam satu2 hal..... tapi dlm hal yang personal macm nea kita kadang2 hadapi dia seorang diri............. minggu nea bz dengan persediaan untuk sambut bfday TYT..... kemarin aku cubalah untuk pergi kecian dengan pengrusi.... tapi malamnya pula aku yang menaggung derita..... pagi ini aku memang tak larat dah nak paksa diri............ kadang-kadang kita cuba buat yang terbaik untuk orang lain tetapi ia mungkin bukan yang terbaik untuk kita... jadi kita kene buat pilihan untuk menghadapinya....

aku sebenarnya tidak kisah...... join satu-satu program tetapi malangnya sekarang keadaan aku yang tidak membenarkan aku untuk melakukannya...... pengalaman dan ilmu yang diberikan kepada kita bukan selalu datang...... aku harap kesihatan aku akan pulih sedia kala......................

No comments:

Post a Comment