Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, February 19, 2011

BIG Sem 5 untuk Bengkel Baru Berlalu.

Alhamdulillah, syukur kehadrat Ilahi kerana dengan izin kami PISMP1109 berjaya melaksanakan BIG semester 5 yang dirakamkan dengan pelbagai teknik penyampaian ilmu dan info termasuklah melalui ceramah dan forum. Kehadiran tetamu kehormat dan para tutor kelas sedikit sebanyak menyuntik semangat kami dalam menggerakkan aktiviti yang kami laksanakan secara lebih berkesan.

Saya juga amat kagum dengan kesungguhan setiap AJK yang telah dibahagikan tugas masing-masing dalam mengatur langkah memastikan tanggungjawab yang diberikan kepada mereka dilakukan secara maksimum. Ini dapat kita perhatikan melalui kelancaran majlis pada hari ini. Tidak salah saya katakan BIG kali ini adalah lebih sempurna kejayaannya, berbanding pencapaian yang pernah kumpulan kami laksanakan sebelum ini.

Biarpun tugas saya untuk BIG kali ini hanya dikerah untuk bersama-sama menyiapkan tentatif program, namun tugas tersebut saya pikul dengan baik bersama-sama dengan raka-rakan yang lain yang diketuai oleh saudara Denis. Terima kasih kepada semua. Terlalu banyak pengalaman yang telah kita kongsikan bersama. Masa semakin mendekati usia untuk ditempatkan di sekolah. Saya berharap kita akan mampu menambah ilmu di dada dengan sebanyak yang mungkin demi kebaikan diri, juga kepada masyarakat suatu hari nanti.

No comments:

Post a Comment