Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, November 18, 2009

hari INI

semasa aku menaip post ni. jam dah menunjukkan 12.23 AM. sudah 23 min hari ini meninggalkan kelmarin. bial buat refleksi diri dari aku bangun pagi tadi sehinggalah saat tadi bnayk benda yang telah aku tempuhi. tempohnya singkat tetapi hakikatnya hari ini banyak perkara baru yang aku pelajari. namun tiada siapa yang akan tahu apa yang kita perolehi dan manfaatnya kepada kita.

soal hati?? kadang ada banyak perkara yang kita tidak dapat terangkan apabila bercakap soal hati. kerana ia begitu subjektif. kadang-kdang manis diimpikan tetapi pahit yang dirasai. tetapi adakah kita akan terus memikirkan rasa pahit itu sehingga kita tidak mahu mencuba perkara-perkara manis yang lain. sebenarnya kita perlu yang pahit sebelum merasai kemanisan agar apabila kita berjumpa dengan yang manis kita akan tahu menghargai dan menjaganya.

soal penat?? kelmarin memang agak penat maklumlah selepas stdy malamnya paginya pula exam. selain memaksa mata untuk tidur selepas belajar. hemmm entah kenapa mata tidak dapat dipejam. sedangkan tiada benda yang difikirkan ketika itu. mungkin masih blum ngantuk lagi kot... huh macam ada yang tak kene.....

No comments:

Post a Comment